Gidiz-shertogenbosch3
Gidiz-shertogenbosch6
Gidiz-shertogenbosch4
Gidiz-shertogenbosch7
Gidiz-shertogenbosch8
Gidiz-shertogenbosch1
Gidiz-shertogenbosch9
Gidiz-shertogenbosch10

Complimenten en klachten

Jouw mening is belangrijk voor ons. Wij onderzoeken daarom doorlopend de tevredenheid van de mensen waar we mee samenwerken, door met elkaar de samenwerking te evalueren. Minimaal 1x per jaar wordt de tevredenheid onderzocht door middel van een vragenlijst. Het kan natuurlijk voorkomen dat je jouw mening liever nu al geeft. Misschien heb je een vraag, een klacht of een compliment voor Gidiz. Op deze pagina lees je hoe je complimenten en klachten kunt doorgeven.

Ben je tevreden?

De mensen van Gidiz zijn er voor jou. Ben je tevreden over jouw begeleiding of therapie? Heb je het naar je zin in het huis van Gidiz? Laat het ons weten. Je kunt ons jouw compliment vertellen. Je kunt ook een e-mail sturen of een bericht via het formulier op de contactpagina.

Ben je niet tevreden?

Wij van Gidiz doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de dienstverlening en alles daaromheen zo goed mogelijk verloopt. Toch kan het gebeuren dat je een keer ontevreden bent. Wanneer dat het geval is, vinden we het fijn dat je dit uitspreekt zodat we samen kunnen werken aan een oplossing. Allereerst kun je in gesprek gaan met je begeleider, therapeut of met de directie van Gidiz. De contactgegevens vind je op onze contactpagina. Ook is er de mogelijkheid om contact op te nemen met de onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon.

Onafhankelijke klachtencommissie

Heb je een klacht en kom je er met Gidiz niet uit, dan kun je een verzoek doen aan een onafhankelijke klachtencommissie om je klacht in behandeling te nemen. Dat kan via de website van Klachtenportaal Zorg. Als jou wordt gevraagd om een code, dan gebruik je de code 1125. Na ontvangst van je klacht zal er bemiddeld worden door een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Als dit niet tot een oplossing leidt, wordt de klacht voorgelegd aan een onafhankelijke geschillencommissie. Er volgt dan een bindende uitspraak.

Klachten- en geschillenregeling Gidiz
Secured By miniOrange